Ahad, 13 Januari 2013

Berdikari

Assalamualaikum W.B.T

Selamat malam followers *nyanyi ala2 upin ipin* mesti korang repeat balik ucapan tu kan bila aku cakap nyanyi ala2 upin ipin. mengaku jelah. keh keh keh. :P Apa yang best entry malam ni. Haaa... ni yang ceq nak kongsi dengan hangpa2 suma ni. Nampak tajuk kat atas tu? HENGKO NAMPAK TAK? hahahaha.. saje nak bagi cuak buat capslock.. lol  

Entry malam ni korang rasa aku nak tulis cerita yang happy ke sedih ni? hehehe.. Aku pilih yang suam2 jer. okay loyar buruk tak jadi. -.- Apa yang aku cuba sampaikan dalam tajuk BERDIKARI? Ohhhh yeahhh.. aku tengah berdikari sekarang. Berdikari lah sangat kan.. ceh, poyo gila ayat aku.Sejak masuk poli ni, semua kerja aku buat sendiri. basuh baju sendiri,lipat kain sendiri, kemas meja buku sendiri,makan pergi beli sendiri.eh, hahahaha lol :P Aku banyak habiskan masa dok dalam bilik asrama ni. 1 jam rasa macam dah 2 3 jam dah kat bilik ni. yelah, takda buat pape.Kalau kat rumah mak duk pokpek suruh buat kerja tu ni kan,bila dah kat sini, bosannya jangan cakap. Tu lah manusia kan. Lumrahhh..

Dan saja nak bagitau kat sini yang aku dah lama tak balik rumah *serious talk* ehem~ Aku dok tahan perasaan nak nangis sebab tak dapat balik,ehem~ *tolong jangan gelakkan gua* tapi senanye saje jer acah2 nangis. *cover* haha kan. Gua sekarang rindu kampung atau lebih tepat rindukan keluarga and orang dan orang. *bahasa pasar sikit* haha , saja nak bagi korang ni dok pening2.Jangan biol suda. :P Bila tak dapat balik ni mula lah dok acah2 jadi perempuan melayu terakhir curah perasaan kat fb and twitter. ewah ~ lol.. sekali hambik kau,abang ipar dok komen status kat fb.

Me : Minggu ni tak balik rumah,lagi 2 minggu baru balik. Kepada yang balik,hati2 balik tu.
My Abang Ipar : xpe blaja duk jauh dr mak nti kawen snang duk uma mentua hehehe


Fuuhhh.. Nampak tak ayat abang ipar tu?Terkono den ni haa.. hahahaha.. Baiklaahhh abang iparkuu.. lol..
Akak aku mesti gegelak jer kan bila baca benda alah ni. Sabo jelah. err -.- Lain kali,malu ceq nak post camni lagi. haha k.. 2 minggu lagi baru ceq balik. kalau dah dicampur,ditolak,darab dan bahagi, genaplah sebulan aku tak balik rumah.. Nampak tak aku dah pandai berdikari? ceh.. hahahaha , sangattt.. 
Gua rindu nak gaduh dengan budak ni
*Gambar lama dok godek2 jumpa pulak*
Thanks to Ika sebab temankan kite kat poli and bawak jenjalan gi pantai .. hahaha k



Gambar adik2 yang lain tak jumpa pulak. Gambar mak ayah takyah tunjuk sebab aku memang dah rindu kat dieorang tahappppp ............................. hm . 



Nota kaki : Tahan rindu selagi mampu, kalau dah tak mampu sangat... just close your eyes and remember their face and say, ' I MISS YOU SO MUCH' . Ingat orang yang tersayang dan selalu doakan tentang mereka. keep smile. bye ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan