Jumaat, 23 Disember 2011

I'ts finish?

Assalamualaikum.

Hari demi hari berkhirlah aku punya exam pun tamat.Eh?Habis dah?Okay,batak kejap.Now I'm free.Yang belum habis sekolah tu jangan cemburu okay.Kerja part time aku now berTWEET.My mom dah bising 'bila kau nak cari kerja ni?' LOOK? nanti lah dulu mak.Baru nak enjoy.Kena ke dengan tajuk aku ni?'I'ts finish?'tak kisah la..hehehe

Muka budak baru habis SPM.Nerd gila muka aku.k diam. -.-
After this you all boleh cakap aku ni seorang penganggur.Pengakuan berani MATI !Tapi aku ni penganggur terhormat tau.ehehehe..Okay now aku nak tanya siapa yang dapat straight A?Tahniah ye adik-adik.*clap your hand*.Nanti akak belanja ice cream.*betul ni.tak tipu.*Eh,lepas ni dah boleh masuk U kan? ehehe
Macam mana nanti kalau aku dapat masuk U?Mesti ramai orang pandang and then bisik2 'eh,itu budak darjah berapa?'.haha..LOL apa ku kisah.Janji aku tak kacau kamu semua.Aku cuma kenyit2 mata jer.Amboi,gatal nampak?hahaha.

Apa lah kawan-kawan aku tengah buat sekarang erk?sumpah rindu gila dengan korang !


Keciknye aku  --' Bila kita nak hangout sama2 ni? T.T
Itu lah kami.Sentiasa bersama.Tak kira susah dan senang.And to Syazieratul Anis,thanks sangat-sangat sebab kau banyak ajar aku math.Sumpah aku ni memang slow gila bab mengira,kau sanggup ajar aku. *kan kan*Kau terangkan itu,bla bla bla....walau kau ajar tajuk tu aku still tanya kau benda yang sama.Kau tak jemu tolong aku.Tu yang buat aku suka sangat kawan and belajar dengan kau.Kita friend sampai bila-bila okay?*feeling kejap*
Kau takkan aku lupekan *hugs*


Okay hari ni dah 24/12/2011.Diam tak diam kita nak masuk tahun baru.Harap 2012 memberi kebahagian kepada aku dan keluargaku.Tak lupa jugak semua yang follow blog ni. *wink wink* .Dan harap aku dapat result yang bagus.Amin*Just wait and see how's my result.

-The end-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan