Jumaat, 30 Disember 2011

Untitle

Assalamualaikum
Hari ni hari terakhir 2011.Kira-kira balik bila nak pukul 12.00 malam ni.hmm..Hari ni aku banyak tengok blog orang jer and rata-rata cerita pasal azam tahun baru dieorang.Aku pun ada azam jugak tapi tak nak cerita kat sini sebab aku takut azam tu tak tercapai,then aku kecewa.

Err..aku bosan sangat ni.Takda sesiapa nak teman ke?even kawan-kawan aku pun takda yang mesej aku,tapi aku tahu mesti diaorang sibuk.Kan kan?Then lepas ni aku kena packing baju.Nak balik kampung.Mungkin aku akan seronok kat sana kot.Maybe lah.Nanti kalau dah sampai sana aku nak makan Rambutan,pisang,ciku and buah naga *tamaknya* hew hew.Aku jugak nak manja-manja dengan nenek.*cuba bayangkan*

Eh,bila aku nak wish HAPPY NEW YEAR ni?Aku nak wish kat someone,tapi takut dia tak suka pulak,then lupakan niat tu.Wish kat gambar FB dia pun jadi lah.hihi.And to you guys yang tengah baca blog ni HAPPY NEW YEAR walaupun hari ni bukan harinya.Esok tak boleh online.

Now i'm sick.tapi bukanlah sakit yang teruk,hanya sakit perut saja.Pray for me okay.Saya nak cepat baik.Sakit perut berbisa jugak tau,tak boleh nak makan apa yang kita suka,even tadi mak buat roti canai pun aku tak sentuh pun.sorry mom. :'( Rasa nak jer hantuk perut ni kat tiang.eh,boleh ke?hahahaha ..

P/s:Sorry kalau post sangat melalut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan