Jumaat, 30 September 2011

Kodok,kodok,kodok .. Ong,Ong,Ong

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatu ... amboi .. panjang salam makcik hari ni .. MAKCIK ? OMG ! hehe .. katak oh katak ..kenapa engkau lompat .. macam mane aku x lompat .. engkau nak pijak aku ..


suke suki jer tukar lirik .. xpe, janji ade lirik . hehe. Alahai kodok, knpela kau muncul mase aku tengah ade emergency case . Adoi !! macam xde mase laen kau nak lompat kat aku . aku dah lah geli tengok badan kau tu .. Eeeiii ... MAK OI !! terkejut den dibuatnye +nyanyian kau lagi . Ong,Ong,Ong ... Merane ! Dah lah lompat kat aku, siap landing kat tangan aku lagi .. heish . Dengan perasaan TAKUT+RASE GELI = Hanye mampu mencampak kodok tu . MAAF kodok, bukan aku nak cederakan kau tau . dengan perasaan takud yang masih bersisa, cepat2 lari panggil mak suruh buang . Nasib baik mak ade waktu tu . Ayoyo ! sesak nafas den lari tadi .. Apelah nasib aku hari ni, asyik jumpe binatang yang aku geli jer .. HAIH ~
THE END



2 ulasan: