Rabu, 28 September 2011

The best ! =)

Assalamualaikum ...

Tengah tgk blog saya ke ? hehe .. terima kasih lah sebab tengok-tengokkan blog ni . Dah hampir 2 bulan aku x tulis kat blog ni .=D Baru2 ni kat sekolah adakan jamuan hari raya . Suasananye meriah . Hari tu takkan aku lupekan seumur hidup aku . Okey, dan pada hari tu aku ade berharap yang Kumpulan nasyid sekolah aku ade buat persembahan , tapi.... xde . So aku tengok jelah lagu2 yang dieorang yang lepas . sekurang-kurangnye terubat lah cket nak tengok dieorang nyanyi kan . hu3 XD dan tadi bukak fb ternampak satu video dari kumpulan nasyeed sklh aku . Lau nak tengok click bawah ni .(layan jelah woq, bak kate Syazwan D'Nur )




nak tengok fan page die ? ni ha ..........




kalau ade sesiapa yang nak tau pasal dieorang ni, boleh jer pegi kat fan page tu dan tanye la ape jer yang korang nak tanye erk .. (promote suda ) XD
D'IKHWAN NUR THE BEST !!
P/s : xtau nak update pasal pe, so ni la yang aku tulis .. (peace)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan