Jumaat, 29 November 2013

Complicated

ASSALAMUALAIKUM


Cuti semester dah habis bro and sis. sekarang dok pikiaq nak Latihan industri jer. Kawan2 suma LI tempat jauh2, Penang lah, Langkawi lah, Shah alam lah. Jauh dari tempat tinggal dieorang.Selamat aku dapat tempat dekat. boleh berjimba dekat rumah hari2. hahaha Kadang2 rasa nak pegi jauh2 sikit, tapi memandangkan takda langsung lesen, susah nak gerak sane sini kan, tempat dekat selamat sikit. Abah boleh anta ambik aku kerja. hehe


Cuti semester ni dok rumah membesokan badan yang dah sedia beso ni. Pantang nampak makanan, ade jer nak makan. Selera naik mendadak. Roti, nasi, susu,durian crepe,tiramisu,kek coklat pisang. huuuu syurga makanan! Rezeki melimpah ruah katekoo. haa gitu

Cuti ni gak ambil lesen motor. Tapi lesen L pun tak dapat lagi. lambek. abah selalu cakap, "sampai ke kaki cecah tanah bila naik motor? hahahaha" cehh abah. Buat aku takut. hahahahaha . Orang cuti2 berjalan sana sini, pegi Terengganu, Sabah, Langkawi. Cuti aku cuma keluar tengok wayang cerita hantu dengan kaklong. Tapi bukan tengok sangat cerita tu, tutup mata jer lebih. haha.. makan2 dengan family. Tu jo ler. Takdo po yang menarik cuti ni. Jage budak. Praktis untuk jadi  bakal ibu mithali. hahaha

Alhamdulillah, setakat ni takdo kerja polik2 yang den buat waktu cuti ni. Setakat  kacau2 mak tu perkara biasa. Hehe.. Nak  ceghito satu beda ni. tepi rumah aku ni ada rumah yang lama dah tak berpenghuni. Bila malam pandang rumah tu naik bulu roma haaa.. View dari sisi *maaf tak clear sangat* :







Nota kaki : Ceghita tak padan dengan tajuk. lulz Selamat berLATIHAN INDUSTRI pelajar2 politeknik semester 4. Sebelum akhir kata, 
"Politeknik adalah warisan kita,
Membekal tenaga bidang teknikal,
Bersama membina kemajuan negara,
Malaysia ku tercinta....."
bla.. blaa.. blaaa.. -.-
Ntah betul ke tak aku nyanyi lagu politeknik ni. haha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan