Khamis, 23 Mei 2013

Hari tua

Assalamualaikum w.b.t

Tajuk blog jer "BILA JARI MENAIP" padahal diri ni malas tahap maksima nak menaip. Tapi demi hari jumaat yang barakah dan indah plus mulia ni, aku gagahkan juga. *Tarik jari-jari ke keyboard sambil ngengsot badan*  Ini cerita betul !!!

Sempena hari jadi aku yang tak berapa nak tua ni, mari tengok diri aku dari kecik sampai dah besa tapi tak berapa nak tinggi ni. k


Ni ketika aku berumur 5 tahun kot. tak silap aku lah. Tak kuasa aku nak mengira balik umur aku waktu ni.
Agak2 kau orang semua, mana aku masa kecik2? cari sendiri! :P waktu ni memang sangat lah comot plus budak hingusan lagi walau hingus takda masa tu. eh. Ni lah yang kita panggi happy family. Comelnya aku k *perasan* aku punya gigih cari gambar waktu sekolah rendah memang tak jumpa so entry lain kali lah aku tunjuk gambar aku waktu sekolah rendah okay? *kemain lagi*

Waktu form 3 *muka excited*
Ni lah gambar yang adik aku tangkap waktu nak buat folio sejarah. Zaman2 ni lah mula main my space bagai..  Kat situ lah bermula dunia sosial. eh, yeke? ah lantak sana. malas fikir.

Haa yang ni time aku form 5. gembira tak gembira lah gambar tu kan. Sinar kebagiaann menjengah masa tu. k *muntah* 
This is My lovely mom. Thanks sebab mengandungkan saya dalam perut selama 9 bulan.  *memang dalam perut,takkan celah gigi pulak* ok. salinkan baju,basuhkan yak yak saya masa kecik,bagi saya makan pakai cukup. beri didikan plus apa semua tu. Kalau tak sya tak jadi diri saya yang sekarang.


Mak gua awet muda kan? hahaha sangaatt.. 



Agak2 muka aku camni tak masa tua nanti? hm. maaf nek pinjam gambar kejap kat pakcik google.




Salah seorang rakan yang wish my birthday. ok sayang budak jordan. Ni balas balik sebab kita wish awak ke hape ni? haha.. nasihat tu yang aku takkan lupa. panjang umur kita jumpa ok.
 Sayang tak sayang lah kan kawan2 kat aku. Kawan2 poli,kawan2 sekolah.. thanks for the wishes. *Lap air mata*
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 Happy Birthday to my self.belajar elok2. *bisik kat diri sendiri*



Nota Kaki : Memandangkan Hari jadi aku tahun ni jatuh pada hari jumaat, aku berharap ia membawa banyak barakah dalam diri dan hidup ini. btw, doakan keputusan final exam aku ok. Doa anda semua amat saya hargai. ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan