Isnin, 7 Mac 2011

Undilah blog saya yang bernombor 28 .. :)

Assalamualaikum sume .. :)
Hari ini kite happy sangat .. kenapa ? sebab kite punye blog terpilih dalam satu pertandinganlah .. suka2 ..
Tak sangka betol blog kite boleh terpilih tau .. tak pernah kite terpilih dalam mane-mane contest tau .. nilah kali pertame .. hehehe .. Sape2 sape yang suke tgk blog aku ni n korang rase menarik bolehlah vote blog aku ni .. huhuhu .. walaupun blog aku tak banyak followers tapi tetap terpilih .. hahaha .. terima kasihlah pada penganjur contest ni .. walaupun nanti aku tak menang nanty .. aku tetap akan teruskan dengan aktiviti menulis blog ni .. jangan lah risau erk ~ jangan lupe vote blog aku yang nombor 28 ye .. huhuhu .. terima kasih korang .. sayang sangat dengan korang .. hee ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan