Jumaat, 4 Mac 2011

Cemburu tengok blog yang ramai pengikut

Hey ! Assalamualaikum .. Mukadimah sebelum saya memulakan cerita .. Biase lah kan ! orang islam kene bagi salam .Hari ni aku nak cerita pasal blog orang laen yang ramai pengikut . Jeles sangat tau ! Macam mane nak dapatkan ramai pengikut ? tolong lah aku ni . Baru mule berjinak-jinak dengan blog ni. kesian sangat . Blog aku takk lah cantik macam blog orang laen. Aku teringin nak ramai orang follow aku . Mesti best kan ! Hmm .. Kadang-kadang tu ade jugak orang cakap nice blog kak, tapi aku masih tak puas hati .Yelah.. manusia ni memang takk pernah puas kan ? Kalau korang singgah blog aku ni, follow lah . Macam mane nak buat header blog yang cantik macam orang laen ? aku banyak follow blog mereka yang cantik2 .kebanyakan mereka guna photoshop untuk buat header blog . nak buat tu kene lah ade software kan ? emm ..Nak kene download . Aku takde mase lah nak buat keje tu semua n aku tak tahu nak buat hedaer gune photoshop sebenarnye .Sape-sape yang tau buat tu berilah tunjuk ajar kat aku ye. Harap korang sudi bantu aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan