Ahad, 1 April 2012

My Family :)

Assalamualaikum


Apa khabar? harap semua sihat. hem~ hem~ Apa nak citer hari ni? Hari ni nak perkenalkan adik beradik kita kat hangpa-hangpa semua. ehem-ehem.Mai-mai godek-godek blog cek ni.Eh, godek tu apa? maaf saya pun tak tau.Main cakap jer. lol.. Okay balik ke cerita asal tadi.Mai tengok keluarga saya. ehehehe

My dad :: Sailani Bin Tosman :: Sila abaikan bila ayah saya pakai kain pelikat.haha


Ehem~Beri perhatian kepada yang tudung oren tu :: Sulimah Binti Juarni ::

Akak saya yang sulung ::Siti Shaliza:: *maaf dia dah bertunang* tetibe plak lol

Abang saya anak ketiga :: Mohd Norazad ::

Budak ni nama dia :: Siti Shahida :: Eh,itu saya lah ehehehe *anak keempat

Adik yang selalu aku buli :: Siti Shalina ::

Adik yang paling nakal :: Mohd Norazlan :: *anak ke tujuh*


Owh yeah~ adik beradik aku semua ada tujuh.Ramai kan? haha..Tapi lagi 2 orang tak jumpa gambar mereka.Maaf. sangat -sangat. That is my family,Oppss.. A big family.Sekian daripada saya..Tata ^^




P/s:Maaf andai post kali ni membosankan.Hari-hari minum kopi,Lain kali datanglah lagi. haha k... *Abaikan gambar budak atas ni*
Assalamualaikum semua.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan