Rabu, 21 Mac 2012

Result SPM :)

Assalamualaikum semua.

Hai hai hai :) Apa khabar semua? Alhamdulillah. Hehe.. Hari ni saya dapat result SPM.Erm.. erm..  saya nak nangis tengok result saya. :'( Saya nak nangis tanda gembira.Hehe.. Walaupun tak dapat straight A tapi tetap bersyukur. :) Jom tengok apa yang berlaku sebelum ,semasa dan selepas dapat keputusan SPM .  :D

Muka aku sebelum ambik result tadi err~ macam -.-

Ni Adibah.Die ni tadi belum ambik result.Tapi sekarang dah tau.Die dapat 6A. :)

Suasana ketika ambil result.Ada yang jerit,ada yang nangis.ohh drama~

Ni Fadhlin.Aku taktau die ni dapat berapa.

Haaa.. ni dia budak yang selalu ajar aku math.Tapi aku still tak dapat A lagi .Haih,Tahniah syazie dapat 6A *muka gembira sangat2* :D
Time ni semua cuuuaaakk nak tau result dieorang. -.-
This is my result.Saya tau result saya tak sehebat orang lain.Tapi still bersyukur. :)

Lepas dapat result,pegi makan KFC.Takda sapa belanja,Saya belanja diri sendiri. sedihnya :'(

This~ *Sila terliur*

Ni air mirinda okay, bukan sirap. lol :P


Selesai jer ambik result dan makan, apa lagi balik lah. Hehe.. Saya buat suprise kat mak saya.Balik wat muka sedih macam dapat result teruk,then mak kata takpa,dah rezeki.Tapi bila mak tengok resultnya,senyum lebar dia.Saya suka tengok mak saya senyum.walaupun tak seperti yang mak harapkan*straight A*,ni jer yang ALLAH bagi kat Ida mak.

Kini 5F 2011 hanya tinggal kenangan.Hope 1 hari nanti kita akan kumpul macam ni and borak sama-sama lagi.Insyaallah. :)

Akhir kata daripada saya: Terima kasih buat guru-guru yang selama ni mengajar saya tanpa jemu,terutama cikgu math saya *maaf nama lupa* die tetap ajar saya walaupun saya berulang-ulang kali tanya soalan yang sama.Tak lupa juga buat mak dan ayah saya yang selama ni banyak bagi sokongan kat saya.Kawan-kawan saya yang selalu doakan kejayaan saya dan semua orang.Sekian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan