Ahad, 12 Februari 2012

Hari Bahagia :)

Assalamualaikum

Hye guys! Selamat sejahtera semua. You know what? Hari ni hari bahagia saya.Hihihi.. Oppss~ yang saya katakan hari bahagia bukanlah perkahwinan ea,tapi saya telah berjumpa dengan kawan baik saya, AMALIA FADILAH BINTI ROSELIN .Yeah~Lama tak jumpa dia. So tadi jumpa dia,kiteorang lepaskan rindu yang bertandang di hati.Ececeh~ *feeling kejap* Kali pertama nampak dia kat banting, waaahh! rasa macam tak percaya yang dia ada kat depan mata,Yalah, kali pertama hang out dengan dia. >.< *Suka suka suka* Kiteorang jalan-jalan sampai lenguh kaki ni. Tapi takpa, asal dah dapat jumpa kan. Tempat first yang kiteorang pergi The Store. Naik tingkat paling atas.Nampak teddy bear besar dan comel.Alololo~ geram sangat. Dalam hati *Bilalah aku akan dapat patung macam ni* hmm.. Apabila kami tak mampu membelinya kami hanya mempu mengambil gambar sahaja. >.< Okay, saya malas nak tulis panjang berjela ni, Tengok jelah gambar yang saya ambil ni. hehehe

Comel kan? X? weekk~

My friend dapat peluk bear tu, saya tak dapat dan Saya tak okay T.T



Arrrhhh~ Suka tengok dia senyum cam tu. Love you kawan :*


Inilah yang dinamakan pekan banting *ini sebahagian saja*



 
Di sinilah saya tunggu teksi.Saya tunggu sorang-sorang.Sedihnya Y.Y



Setiap pertemuan pasti ada perpisahan kan. Masa nak balik tadi, rasa macam tak nak lepaskan die jer.Alahai,saya mesti rindu die lagi nanti. err.. T.T To Lia, bila- bila kita keluar lagi ya? Walaupun masa tu kita tak dapat masuk U yang sama. Miss you kawan. Akhir kata salam sayang buat kamu. :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan