Khamis, 12 Januari 2012

About me

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..

Selamat malam semua.Apa cerita yang aku nak tulis hari ni?hmmm...Hari ni nak cerita pasal diri aku lah.Kalau sesiapa yang tak nak baca tak payah lah baca,tak paksa pun.Saya okay :) Apa yang korang nak tau pasal aku ni? nama? ciri-ciri diri? tinggal kat mana? haha.. pokoknya banyak gue akan bagitahu kamu ya.. pergh dah terkena dengan penangan minah endon aku ni,Parah-parah.okay.lets we start it


  1. Nama aku Siti Shahida binti Sailani
  2. Umor 18 tahun *tua tak tua lah kan* muehehe
  3. 24/5/1994
  4. Lahir kat Hospital Daerah Banting.Aku ni keluar dari perut mak aku pada pukul 12 tepat.*Hebat gila kan aku walaupun masih bayi tapi boleh tahu lahir pukul berapa* HAHA
  5. Aku ni suka makan nasi goreng.Sebut jer apa-apa nasi goreng, aku lahap.Lagi-lagi nasi goreng kampung..pergghhh!
  6. Air pulak aku suka jus carrot susu.Aku tau korang kat luar sana yang tak pernah minum mesti citarasa aku entah apa-apa,tapi sekali cuba pasti nak lagi.Cubalah *promote pulak* HAHA
  7. Ciri-ciri diri aku: 
  • Aku suka nyanyi.Kat mana-mana lah.Even suara aku tak berapa nak merdu macam korang-korang kat luar sana,aku peduli apa.
  • Aku ni pendek.*aku rasa ayat ni banyak kali aku ulang* malunya >.<
  • Kalau ada sesuatu benda yang baru tu,aku suka cuba.Tapi masa perkhemahan Unit Uniform tahun lepas tak dapat naik flying folks.Sedih gila waktu tu.Sabar jelah. --'
  • Aku sukakan budak-budak.Asal nampak budak aku akan senyum-senyum kat dia secara senyap-senyap biar mak dia tak nampak.Tapi aku tak suka mak atau bapak budak.HAHA
  • Ha ni ada satu benda yang macam hard sikit nak share ni.Selalu orang tanya aku,dah ada boyfriend  ke? haishh~ malu lah nak jawab..Rasa-rasa korang ada tak? buatlah opinion korang sendiri.HEHE
  • Bidang yang aku suka Graphic.Tapi my mom suruh ambik pendidikan,Tapi takda lah sampai mak paksa.Ikut yang aku betul-betul minat.Susahnya nak pilih.Dua-dua aku suka.
  • Number telefon? **********. Ahah
Dah lah.Tu jer kot yang aku nak kongsi .Abang aku dah bising nak guna laptop.Lain kali aku kongsi lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan