Khamis, 25 April 2013

Semester 2

ASSALAMUALAIKUM W.B.T


"Jumpa lagi sem depannnnnnn!" *lelambai*



Kata2 rakan poli kepadaku. Insyaallah.. Panjang umur, berjumpalah kita. Jika tidak, doakan sahaja aku. Cuti sem dah mula. Diam tak diam nak sem 3 dah. hari lahirku juga bakal menjelang. eh, hahaha *saja nak bagitau* :P apa yang aku nak cakap pasal semester 2 ni, awesome!! mencabar!! *dah kenapa aku guna tanda seru?* -.- 


Sem 2 pergi Rakyat Travel Agency and Kela Camp *raub* . Kela camp sangat Awesome! Hasil gabungan pelajar DUP 2A,2B n 2C. Hehehe..Tapi takda gambar masa kat sana. *tolong sedih* Moga sem depan dapat pergi sama2 lagi. Insyaallah..Benda yang paling aku takkan lupa, masuk tasik PSIS ,sekali lagi ulang, *MASUK TASIK OKAAAYYY* Bau dia mula2 ni tak lah busuk sangat,Tapi bila dah kering, bau baju tu TERRRRsangatlah wangi. -.- dengan ramai orang tengok kiteorang masuk situ. hm.. hmmm.. hmmm.. Yang kenal aku tu bahan lah aku sebab masuk tasik. ceh, kurang asam kan.


Sem ni jugak rapat dengan budak DUP2B. Itupun sebab roomate kelas B. hehehe.. otak dieorang ni gila2.. Seronok kawan ngan dieorang ni. Sem nilah baru mula berkawan dengan budak kelas lain,budak kos lain. haha.. Sem ni jugak aku banyak habiskan masa kat tasik. Bila fikiran serabut,situlah aku akan pergi.Huhuhu.. 


Untuk sem ni, tak banyak gambar den tangkap. Kalau nak dibandingkan sem lepas ngan sem ni, Aku lebih suka sem lepas senanya. Zaman2 budak lagi masa mula2 masuk sini. hahaha.. *nerd*



Kawan baik. Insyaallah :)


Dating ditepi Tasik. hahaha :P

Roomate sejati. hehe *last day exam*

With Asmaa. *budak yang selalu aku marah* hehe

Lepas exam. *meroyan*

Sayang tasik psis *haha tetiba*

Cinta 3 segi *ehem*

Sg. Besar maliiii.. *jalan sg. Besar* -sabak bernam-

Muka takleh nak lagi selebet dah ni. lol

*Hai awak,yelah,awak yang tengok saya ni* ahahaha



*Hai,*

Norsyafinaz *bye roomate* *lelambai*



Tamatlah kisah untuk sem 2 ni. hahaha... SEM 3 *hugs*


Nota Kaki : kenangan ini lah yang akan membuatkan kita saling merindui antara satu sama lain. Take care cuti sem ni. Jangan nakal2. ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan