Khamis, 20 Jun 2013

Virus

Assalamualaikum



Korang buat apa ni? Dah makan? dah minum? bagus. Time baca entry ni tak payah lah nak gerak sana gerak sini. Stay je ya? 

Fuh

Susah jugak nak susun kata2 yang bertatabahasa kat blog ni. Ambil masa beb. Fikir punya fikir, yes. Aku tau apa aku nak tulis kat sini. Kat twitter bukan main semalam punya semalam nak update blog. Last2 baru keluar entry ni. Sembang lebih aku ni. Bukan apa, baru dapat cerita lah. *protect diri*


"Kau ni baik ke? selalu cakap pasal iman lah, tweet agama lah, bukan tak boleh terima cuma bajet alim lah. Padahal kat luar biasa2 aje."

Huh

Aku tahu ada yang tak suka bila aku ye2 jer tweet benda2 baik. MEMANG ada. MESTI. YAKIN. *opps sorry tercapslock*

Aku alim? *jangan percaya sangat*

Sebab apa?

Aku jugak selalu buat benda lagha. 

Mati tu bila2. 

Malaikat datang nak ambil nyawa kau, kau cakap " kejap, aku nak solat taubat dulu"  
Ade die nak dengar? ade? ade? ade? (macam over sangat jer ayat ni)

Aku nak ajak kau buat baik, kau taknak ke? aku nak kau dapat pahala, kau nak tolak ke?  *Virus baik ni, tolong terima*

Walau tak banyak, sikit pun jadi lah kan?

Aku nak kita sama2 dapat redha allah.Bantu satu sama lain tak salah kan?

Ni kalau kau nak tahu, orang bila dah tamak, semua dia nak bolot sendiri. Tak bagi chance langsung kat engkorang2 ni. K 

Hahahaha

Ada point ke entri aku ni? Kalau sapa yang baca betul2, mungkin nampak lah KOT. Yang sekali imbas jer baca, SAMAR2 kot. Yang tak baca langsung, memang TAKDA. *Pe bende lah korang ni* Sah2 dia taktau entri ni wujud. -___-



Nota Kaki : Bila seseorang  baca 'sesuatu' dan tersentap, jangan risau. Hati kau belum mati lagi.Ada masa nak perbaiki. Selagi ada masa okay. *Note Self juga* Yang baca dan TAK RASA APA2. Beware, something wrong with your heart. Akhir kata, cegah sebelum terlambat. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan